۲۶ فروردین ۱۳۹۴، ۱۰:۲۳

ادریس پور خبر داد:

استعفای شهردار خرمشهر پذیرفته شد

استعفای شهردار خرمشهر پذیرفته شد

خرمشهر – عضو شورای شهر خرمشهر از موافقت اعضای شورای این شهر با استعفای شهردار خرمشهر خبر داد.

سید جواد ادریس پور در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: امروز در جلسه شورای شهر خرمشهر، محمد حویزاوی بعد از ۱۸ ماه کار در شهرداری خرمشهر از سمت خود استعفا داد و این استعفای وی مورد موافقت اعضا قرار گرفت.

وی به انگیزه استعفای شهردار خرمشهر اشاره کرد و گفت: حویزاوی به علت ادامه تحصیل در مقطع دکترا تصمیم به این امر گرفته بود هر چند ما به شدت از عملکرد وی رضایت داشتیم زیرا در مدت ۱۸ ماهی که وی این سمت را به عهده داشت منشا خدمات ارزنده ای در شهر شد و مردم به عینه توسعه شهری را در خرمشهر دیدند.

عضو شورای شهر خرمشهر تصریح کرد: اغلب اعضای شورای شهر با کناره گیری حویزاوی مخالف بودند ولی با اصرار و دلایلی که وی عنوان کرد، تصمیم بر آن شد که با اعضای شواری شهر خرمشهر با استفای موافقت کنند تا حویزاوی نیز به کارهای معطل مانده اش رسیدگی کند.

ادریس پور از انتخاب سرپرست موقت شهرداری این شهر نیز خبر داد و گفت: در این جلسه نیز با ۱۱ رای موافق عزیز ساعدی به عنوان سرپرست موقت شهرداری خرمشهر انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر: ساعدی سرپرست موقت شهرداری خرمشهر تاکنون به عنوان معاون مالی شهرداری در حال فعالیت بود که امروز موقتا سکان شهرداری خرمشهر را بعد از کناره گیری حویزاوی به عهده گرفت.

 

کد خبر 2534724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha